Kezdőlap |
Andocs önkormányzata - közérdekű adatok NYILVÁNOS ADATOK
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok » A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok

1. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
Államigazgatási ügyek:

Hatáskörrel rendelkező szerv: Andocsi Közös Önkormáynzati Hivatal

Ügycsoport:                Eljáró szerv:

-adóügyek                    jegyző
adó-és értékbizonyítvány ügyek, magánszemélyek kommunális adóügye, iparűzési adóügyek, gépjárműadóügyek, adóbevallás-és kivetés, adóbehajtás, adóhátralék ügyek, adótartozások végrehajtása, méltánoyossági kérelmek

-szociális igazgatás:                jegyző
- méltányossági közgyógyellátási ügyek, rendszeres szociális segélyezés, aktív korúak ellátása , lakásfenntartási támogatás

-általános igazgatás:            jegyző
anyakönyvi ügyek            anyakönyvvezető


-polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartása  
-országgyűlési és önkormányzati képviselők választása,
népszavazás                             
 
-igazságügyi igazgatás:    
birtokháborítási ügyek,
egyéb igazgatási ügyek:
hagyatéki ügyek

-Lakásügyek:            jegyző
 lakásbérleti szerződés, lakbértartozás

-Gyermekvédelmi és gyámügyi igazgatás:    jegyző
családi jogállás rendezés, védelembe vétel, ideiglenes elhelyezés, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény  ügyek, iskoláztatási támogatás felfüggesztése,ügygondnok kirendelése, környzettanulmámy készítés,

-Kereskedelmi igazgatás            jegyző
-működési engedélyek, bejelentés köteles üzlet ügyek

-Földművelésügy, állat -és növény-egészségügyi igazgatás    jegyző
-vadkár ügyek, méhészeti ügyek, növényvédelem

-Közoktatási  és művelődésügyi igazgatás:        jegyző

-Szervezeti működés, ügyvitel:            jegyző

személyzeti , bér és munkaügyek

Önkormányzati hatósági ügyek:

Hatáskörrel rendelkező szerv: Andocs Község Önkormányzata

Ügycsoport:                    Eljáró szerv:

Önkormányzati és általános igazgatás:        polgármester , jegyző
-képviselő-testületi jegyzőkönyv, előterjesztések, önkormányzati rendeletek, határozatok, szabályzatok

-Pénz-és vagyonkezelés:                polgármester, jegyző
analitikus nyilvántartások, banki és pénzügyek, beruházások szervezése, lebonyolítása, gazdasági program, ingatlan és vagyonnyilvántartás, költségvetés és gazdasági beszámoló, gépkocsik üzemeltetése, egyéb pénzügyek

-Szociális ügyek:
-átmeneti segély, kamatmentes kölcsön, szociális kölcsön,
rendkívüli gyermekvédelmi támogatás            képviselő-testület
kegyeleti támogatás, polgármester (átruházott hatáskörben)
(Andocs Község illetékességi területén.)
-Vízügyi igazgatás

-Munkaügyi igazgatás
-közhasznú foglalkoztatás szervezése

-Közoktatás és művelődésügyi igazgatás:        képviselő-testület                               polgármester

óvodai intézményfenntartás, nevelési és pedagógiai program, közoktatási fejlesztési terv, iskolaszék alakítása, tagok delegálása

-Polgári védelmi igazgatás:
-polgári védelmi alapterv és veszély elhárítási terv,óvóhely kijelölése,kivételes rendelkezések, védelmi bizottság tagjai, szolgáltatás elrendelése, polgári védelmi személyi állomány nyilvántartása.

Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) ügyfajtánként kerülnek meghatározásra.

Az eljárást megindító irat benyújtásának módja papír alapon személyesen, vagy levélben postai úton ügyfélfogadási időben az Andocsi Közös Önkormányzati Hivatalban. (8675 Andocs, Szent Ferenc tér 1.)

Az ügyfélfogadás ideje:
Hétfő    7.30 órától – 12.00 óráig
            12.00 órától – 16.00 óráig

Kedd    7.30 órától – 12.00 óráig

Szerda  7.30. órától – 12.00 óráig
            12.30. órától – 16.00 óráig

Csütörtök    7.30 órától – 12.00 óráig

Péntek    7.30 órától – 12.00 óráig

Az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás a Andocsi Közös Önkormányzati  Hivatalban igényelhető.
Az ügyintézéshez szükséges  formanyomtatványok az Andocsi Közös Önkormányzati Hivatalban szerezhetőek be.

Frissítés: A változásokat követően azonnal, Megőrzés: Az előző állapot törlendő
Utolsó frissítés: 2013.10.09.