Mezőcsokonya Község Önkormányzata - közérdekű adatok
NYILVÁNOS ADATOK
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok » A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
1. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
Államigazgatási ügyek:
Hatáskörrel rendelkező szerv: Mezőcsokonya Község Önkormányzati Hivatal
analitikus nyilvántartások, banki és pénzügyek, beruházások szervezése, lebonyolítása, gazdasági program, ingatlan és vagyonnyilvántartás, költségvetés és gazdasági beszámoló, gépkocsik üzemeltetése, egyéb pénzügyek
-Szociális ügyek:
-átmeneti segély, kamatmentes kölcsön, szociális kölcsön,
rendkívüli gyermekvédelmi támogatás képviselő-testület
kegyeleti támogatás, polgármester (átruházott hatáskörben)
(Mezőcsokonya Község illetékességi területén.)
-Vízügyi igazgatás
-Munkaügyi igazgatás
-közhasznú foglalkoztatás szervezése
-Közoktatás és művelődésügyi igazgatás: képviselő-testület polgármester
óvodai intézményfenntartás, nevelési és pedagógiai program, közoktatási fejlesztési terv, iskolaszék alakítása, tagok delegálása
-Polgári védelmi igazgatás:
polgári védelmi alapterv és veszély elhárítási terv, óvóhely ki jelölése, kivételes rendelkezések, védelmi bizottság tagjai, szolgáltatás elrendelése, polgári védelmi személyi állomány nyilvántartása.
Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) ügyfajtánként kerülnek meghatározásra.
Az eljárást megindító irat benyújtásának módja papír alapon személyesen, vagy levélben postai úton ügyfélfogadási időben az Mezőcsokonya Község Önkormányzati Hivatalban. (7434 Mezőcsokonya, Kossuth Lajos utca 1.)