2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok » A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
1. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
Ügyfélfogadás ideje:
BOLHÁSI KIRENDELTSÉGEN: POLGÁRMESTER: minden hónap első csütörtökén 8.00-10.00 óráig
JEGYZŐ: minden hónap első csütörtökén 8.00-11.00 óráig
HIVATAL: minden héten csütörtökön 8.00-11.00 óráig
SOMOGYSZOB SZÉKHELYEN:
JEGYZŐ: minden héten hétfőn 9.00-12.00 óráig, illetve pénteken 9.00-12.00 óráig.
HIVATAL: Hétfő: 8.00 – 12.00 óráig 12.30 – 16.00 óráig
Szerda: 8.00 – 12.00 óráig 12.30 – 16.00 óráig
Péntek: 8.00 – 12.00 óráig
TELEPÜLÉSI ÜGYSEGÉD (Nagyatádi Járási Hivatal): minden héten kedden 10.45 -11.45 óráig
Frissítés: A változásokat követően azonnal, Megőrzés: Az előző állapot törlendő Utolsó frissítés: 2019.05.03.